ویدئوی وبینار
مدیریت محصول یکی از جذابترین، پویاترین و در عین حال پرچالشترین مسیرهای شغلی در دنیای فناوری است. طبق گزارش شغلی ۱۴۰۴ جابویژن، مدیریت محصول پردرآمدترین شغل است.
مدیر محصول، معمار تجربه کاربر، هماهنگکننده تیمهای فنی و تجاری، و راهبر مسیر رشد محصول است. این نقش نیازمند مهارتی میانرشتهایست؛ کسی که هم بازار را میفهمد، هم زبان توسعهدهنده را، و هم با نگاه استراتژیک، تصمیمهایی دقیق و مبتنی بر داده میگیرد.
در وبینار «مسیر شغلی مدیریت محصول و نگاهی به ظرفیتهای استفاده از هوش مصنوعی در آن» قصد داریم تصویری روشن و کاربردی از مسیر شغلی مدیر محصول ارائه دهیم. در این وبینار وظایف و مسئولیتهای مدیر محصول را بر خواهیم شمرد به مهارتهای مورد نیاز برای ورود به این مسیر شغلی اشاره خواهیم کرد. علاوه بر این تغییرات و چشماندازهایی که هوش مصنوعی بر این شغل میگذارد را مرور میکنیم.
عناوین ارائه
این وبینار از ۳ بخش تشکیل میشود:
بخش اول: نگاهی به برخی مفاهیم اساسی در مدیریت محصول
اشاره به برخی مفاهیم اساسی در مدیریت محصول مثل
- اهمیت شناسایی و تحلیل نیاز کاربر برای تعریف مسئله
- طراحی ارزش پیشنهادی
- اولویتبندی ویژگیها
- ساخت و مدیریت نقشه راه
- اجرای آزمونهای A/B
- تحلیل دادههای چرخه عمر
- تفاوت نقش مدیر محصول با سایر نقشها مانند Product Owner یا Project Manager
بخش دوم: نگاهی به مسیر شغلی مدیر محصول
- مرور مسیر شغلی از Associate Product Manager تا مدیر ارشد محصول و VP of Product
- چه رزومهای شانس بیشتری برای اشتغال به عنوان مدیر محصول دارد؟
بخش سوم: آینده شغلی مدیر محصول در دوره رشد هوش مصنوعی
رشد روزافزون امکانات هوش مصنوعی نهتنها در تحلیل داده و توسعه ویژگیهای جدید محصول، بلکه در تصمیمگیریهای حیاتی محصول نیز نقش بازی میکند. تحلیل رفتار کاربر، اولویتبندی ویژگیها، استفاده از مدلهای زبانی مانند ChatGPT برای تولید ایده، و حتی خودکارسازی تحلیل بازخورد کاربران — همه نشانههایی از دگرگونی این نقش در سالهای پیشرو هستند.
در این وبینار نشان خواهیم داد چگونه میتوان خود را برای این آینده آماده کرد، چه مهارتهایی باید تمرین شوند و چه فرصتهای جدیدی در بازار کار در حال ظهور هستند.
در پایان وبینار دوره جامع و پروژهمحور «مدیریت محصول» به عنوان نقطه شروعی برای فراگیری مهمترین اصول و مفاهیم آن به علاقهمندان معرفی خواهد شد و به سوالات شرکتکنندگان درباره آن پاسخ داده خواهد شد.
ارائهدهنده

امیرخسرو بهادری
مدیر محصول شرکت استرالیایی Dirodi، مدیـر سـابق در تیمهای برنامهریزی و تحقیقات بازار پاکشوما، BAT و هولدینگ کوبلدارو، فارغالتحصیل کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف
زمان برگزاری
سهشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰
برگزار شدهاست.
محل برگزاری
گوگلمیت