وبینار مسیر شغلی مدیریت محصول و نگاهی به ظرفیت‌های استفاده از هوش مصنوعی در آن (رایگان)

pd-webinar_1

ویدئوی وبینار

مشاهده و دریافت فایل ارائه

مدیریت محصول یکی از جذاب‌ترین، پویا‌ترین و در عین حال پرچالش‌ترین مسیرهای شغلی در دنیای فناوری است. طبق گزارش شغلی ۱۴۰۴ جاب‌ویژن، مدیریت محصول پردرآمدترین شغل  است. 

مدیر محصول، معمار تجربه کاربر، هماهنگ‌کننده تیم‌های فنی و تجاری، و راهبر مسیر رشد محصول است. این نقش نیازمند مهارتی میان‌رشته‌ای‌ست؛ کسی که هم بازار را می‌فهمد، هم زبان توسعه‌دهنده را، و هم با نگاه استراتژیک، تصمیم‌هایی دقیق و مبتنی بر داده می‌گیرد. 

در وبینار «مسیر شغلی مدیریت محصول و نگاهی به ظرفیت‌های استفاده از هوش مصنوعی در آن» قصد داریم تصویری روشن و کاربردی از مسیر شغلی مدیر محصول ارائه دهیم. در این وبینار وظایف و مسئولیت‌های مدیر محصول را بر خواهیم شمرد به مهارت‌های مورد نیاز برای ورود به این مسیر شغلی اشاره خواهیم کرد. علاوه بر این تغییرات و چشم‌اندازهایی که هوش مصنوعی بر این شغل می‌گذارد را مرور می‌کنیم.

عناوین ارائه

این وبینار از ۳ بخش تشکیل می‌شود:

بخش اول: نگاهی به برخی مفاهیم اساسی در مدیریت محصول

اشاره به برخی مفاهیم اساسی در مدیریت محصول مثل


  • اهمیت شناسایی و تحلیل نیاز کاربر برای تعریف مسئله
  • طراحی ارزش پیشنهادی
  • اولویت‌بندی ویژگی‌ها
  • ساخت و مدیریت نقشه راه
  • اجرای آزمون‌های  A/B
  • تحلیل داده‌های چرخه عمر
  • تفاوت نقش مدیر محصول با سایر نقش‌ها مانند Product Owner یا Project Manager

بخش دوم: نگاهی به مسیر شغلی مدیر محصول

  • مرور مسیر شغلی از Associate Product Manager تا مدیر ارشد محصول و VP of Product
  • چه رزومه‌ای شانس بیشتری برای اشتغال به عنوان مدیر محصول دارد؟

بخش سوم: آینده شغلی مدیر محصول در دوره رشد هوش مصنوعی

رشد روزافزون امکانات هوش مصنوعی نه‌تنها در تحلیل داده و توسعه ویژگی‌های جدید محصول، بلکه در تصمیم‌گیری‌های حیاتی محصول نیز نقش بازی می‌کند. تحلیل رفتار کاربر، اولویت‌بندی ویژگی‌ها، استفاده از مدل‌های زبانی مانند ChatGPT برای تولید ایده، و حتی خودکارسازی تحلیل بازخورد کاربران — همه نشانه‌هایی از دگرگونی این نقش در سال‌های پیش‌رو هستند.

در این وبینار نشان خواهیم داد چگونه می‌توان خود را برای این آینده آماده کرد، چه مهارت‌هایی باید تمرین شوند و چه فرصت‌های جدیدی در بازار کار در حال ظهور هستند.

در پایان وبینار دوره جامع و پروژه‌محور «مدیریت محصول» به عنوان نقطه شروعی برای فراگیری مهم‌ترین اصول و مفاهیم آن به علاقه‌مندان معرفی خواهد شد و به سوالات شرکت‌کنندگان درباره آن پاسخ داده خواهد شد.

ارائه‌دهنده

امیرخسرو بهادری

امیرخسرو بهادری

مدیر محصول شرکت استرالیایی Dirodi، مدیـر سـابق در تیم‌های برنامه‌ریزی و تحقیقات بازار پاکشوما، BAT و هولدینگ کوبل‌دارو، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف

زمان برگزاری

سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰

برگزار شده‌است.

محل برگزاری

گوگل‌میت

برگزارکننده

مدرسه پردازش و تحلیل داده دقیقه
مدرسه پردازش و تحلیل داده دقیقه

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors