وبینار مسیر شغلی مدیریت محصول و نگاهی به ظرفیت‌های استفاده از هوش مصنوعی در آن (رایگان)

pd-webinar_1

مدیریت محصول یکی از جذاب‌ترین، پویا‌ترین و در عین حال پرچالش‌ترین مسیرهای شغلی در دنیای فناوری است. طبق گزارش شغلی ۱۴۰۴ جاب‌ویژن، مدیریت محصول پردرآمدترین شغل  است. 

مدیر محصول، معمار تجربه کاربر، هماهنگ‌کننده تیم‌های فنی و تجاری، و راهبر مسیر رشد محصول است. این نقش نیازمند مهارتی میان‌رشته‌ای‌ست؛ کسی که هم بازار را می‌فهمد، هم زبان توسعه‌دهنده را، و هم با نگاه استراتژیک، تصمیم‌هایی دقیق و مبتنی بر داده می‌گیرد. 

در وبینار «مسیر شغلی مدیریت محصول و نگاهی به ظرفیت‌های استفاده از هوش مصنوعی در آن» قصد داریم تصویری روشن و کاربردی از مسیر شغلی مدیر محصول ارائه دهیم. در این وبینار وظایف و مسئولیت‌های مدیر محصول را بر خواهیم شمرد به مهارت‌های مورد نیاز برای ورود به این مسیر شغلی اشاره خواهیم کرد. علاوه بر این تغییرات و چشم‌اندازهایی که هوش مصنوعی بر این شغل می‌گذارد را مرور می‌کنیم.

عناوین ارائه

این وبینار از ۳ بخش تشکیل می‌شود:

بخش اول: نگاهی به برخی مفاهیم اساسی در مدیریت محصول

اشاره به برخی مفاهیم اساسی در مدیریت محصول مثل


  • اهمیت شناسایی و تحلیل نیاز کاربر برای تعریف مسئله
  • طراحی ارزش پیشنهادی
  • اولویت‌بندی ویژگی‌ها
  • ساخت و مدیریت نقشه راه
  • اجرای آزمون‌های  A/B
  • تحلیل داده‌های چرخه عمر
  • تفاوت نقش مدیر محصول با سایر نقش‌ها مانند Product Owner یا Project Manager

بخش دوم: نگاهی به مسیر شغلی مدیر محصول

  • مرور مسیر شغلی از Associate Product Manager تا مدیر ارشد محصول و VP of Product
  • چه رزومه‌ای شانس بیشتری برای اشتغال به عنوان مدیر محصول دارد؟

بخش سوم: آینده شغلی مدیر محصول در دوره رشد هوش مصنوعی

رشد روزافزون امکانات هوش مصنوعی نه‌تنها در تحلیل داده و توسعه ویژگی‌های جدید محصول، بلکه در تصمیم‌گیری‌های حیاتی محصول نیز نقش بازی می‌کند. تحلیل رفتار کاربر، اولویت‌بندی ویژگی‌ها، استفاده از مدل‌های زبانی مانند ChatGPT برای تولید ایده، و حتی خودکارسازی تحلیل بازخورد کاربران — همه نشانه‌هایی از دگرگونی این نقش در سال‌های پیش‌رو هستند.

در این وبینار نشان خواهیم داد چگونه می‌توان خود را برای این آینده آماده کرد، چه مهارت‌هایی باید تمرین شوند و چه فرصت‌های جدیدی در بازار کار در حال ظهور هستند.

در پایان وبینار دوره جامع و پروژه‌محور «مدیریت محصول» به عنوان نقطه شروعی برای فراگیری مهم‌ترین اصول و مفاهیم آن به علاقه‌مندان معرفی خواهد شد و به سوالات شرکت‌کنندگان درباره آن پاسخ داده خواهد شد.

ارائه‌دهنده

امیرخسرو بهادری

امیرخسرو بهادری

مدیر محصول شرکت استرالیایی Dirodi، مدیـر سـابق در تیم‌های برنامه‌ریزی و تحقیقات بازار پاکشوما، BAT و هولدینگ کوبل‌دارو، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف

زمان برگزاری

سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰

محل برگزاری

گوگل‌میت
لینک وبینار پس از ثبت نام برای شما ایمیل خواهد شد.

درخواست شرکت در وبینار

برای شرکت در وبینار کافیست فرایند ثبت نام را با کلیک روی گزینه زیر تکمیل کنید. 

برگزارکننده

مدرسه پردازش و تحلیل داده دقیقه
مدرسه پردازش و تحلیل داده دقیقه

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors