دادهها ظرفیت بالایی برای ایجاد گفتمانهای تأثیرگذار در جامعه دارند. اگر تحلیل داده با هنر قصهگویی همراه شود، نهتنها میتواند مبنای تصمیمگیریهای کلیدی در سازمانها و کسبوکارها باشد، بلکه در پیگیری مطالبات عمومی و سیاستگذاریهای اجتماعی نیز نقشی کلیدی ایفا خواهد کرد.
تحلیل و تفسیر «داده» بهعنوان یک کالای عمومی، منحصر به آمار و علوم کامپیوتر یا دیگر رشتههای فنی نیست. پیشرفت فناوری ابزارهای تحلیل داده را روزبهروز سادهتر کرده و این امکان را فراهم آورده که دانشآموختگان رشتههای مختلف بتوانند با فراگیری مفاهیم و روشهای لازم، وارد دنیای تحلیل داده شوند.
در این وبینار، به بررسی داده بهعنوان یک کالای عمومی و تحلیل داده بهعنوان مهارتی همگانی خواهیم پرداخت و درباره فرصتهای آن برای دانشآموختگان علوم انسانی و دیگر رشتهها گفتگو خواهیم کرد.
ارائهدهندگان
سردبیر مجله تحلیلی دقیقه (d-mag.ir) و دبیر دومین دوره جایزه دیتاژورنالیسم دقیقه (d-award.ir)
کارشناس محتوای استودیوی هرف و دانشجوی کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی
زمان برگزاری
پنجشنبه ۶ دی، ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰
محل برگزاری
گوگلمیت (لینک وبینار پس از ثبت نام برای شما ایمیل خواهد شد)
شرکت در وبینار
برای شرکت در وبینار کافیست فرایند ثبت نام را با کلیک روی گزینه زیر تکمیل کنید.
لینک وبینار و دسترسی به درسنامه «روایتگری با داده و دیتاژورنالیسم» برای شما ایمیل خواهد شد.