مدیریت محصول

دوره آموزشی
11
18 ساعت

اهداف

فهرست:

3 درس18h

شناخت بازار، کاربران و نیازسنجی

تعریف محصول و طراحی ارزش پیشنهادی

ساخت، توسعه و مدیریت ویژگی‌های محصول

اندازه‌گیری موفقیت و تحلیل داده‌ها

مدیریت رشد، استراتژی‌های قیمت‌گذاری و آینده محصول

امیرخسرو بهادری

مدیر محصول و مشاور کسب‌وکار

امیرخسرو بهادری فارغ‌التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و مدیر محصول چند برند بین‌المللی است. او بیش از ده سال سابقه تدریس دانشگاهی و آموزش در بخش خصوصی را در کارنامه خود دارد. مدیریت برند در شرکت پاکشوما، مدیریت تیم‌های برنامه‌ریزی و تحقیقات بازار هلدینگ کوبل‌دارو و مدیریت گزارش‌های بازاریابی و فروش شرکت British American Tobacco (BAT)  از جمله مواردی است که امیرخسرو در آن‌ها سابقه فعالیت دارد.

او هم‌اکنون به عنوان مدیر محصول در شرکت استرالیایی Dirodi  مشغول به فعالیت است و همچنین ‌به سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مختلف خدمات آموزشی و مشاورۀ برنامه‌ریزی و تدوین استراتژی‌های مبتنی بر تحلیل داده ارائه می‌دهد.

 

4.58 (12 نظر)

4 دوره ها

441 دانشجو

نظرات

4 میلیون و 800 هزار تومان

داده‌ها

پیش‌نیاز

مخاطبین

  • کارآفرینان و توسعه‌دهندگان کسب‌وکار، مدیران محصول و برند
  • علاقه‌مندان به ورود به بازار کار در دنیای کسب‌وکار با پیش‌زمینه‌های مختلف
  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی صنایع، MBA، مدیریت و اقتصاد
  • طراحان تجربه کاربری و علاقه‌مندان به حوزه‌های فناوری و نوآوری