تحلیل داده‌های کسب و کار در پایتون

2639
10 ساعت

اهداف

  • آشنایی با کاربرد تحلیل داده در کسب و کار
  • نحوه تعریف مساله
  • آشنایی با فرایند تصمیم‌گیری مبتنی بر داده
  • استفاده از پایتون برای تحلیل داده های کسب و کار

فهرست:

15 درس10h

مبانی تحلیل داده‌های کسب و کار

تصمیم گیری مبتنی بر داده
انواع مسایل تحلیل داده
کاربرد تحلیل داده در کسب و کار
آشتی با اعداد
مراحل تحلیل داده

تحلیل رفتار مشتریان

تحلیل بازاریابی دیجیتال

خوشه‌بندی مشتریان

بهمن اجدری

تحلیلگر داده در دقیقه

بهمن اجدری فارغ‌التحصیل مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه لولیا در سوئد است. علاقه اصلی او بررسی رفتارها و پدیده‌ها در محیط‌های مختلف با استفاده از داده است.

وی هم‌اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد پژوهش علوم اجتماعی دانشگاه خوارزمی تهران نیز می‌باشد.

بهمن در طیف گسترده‌ای از پروژهای تحلیلی فعالیت داشته است. واکاوی رفتار کاربران در پلتفرم‌های آموزشی، تحلیل عملکرد کمپین‌های تبلیغات دیجیتال، بررسی تاثیر گردشگران بر آداب و رسوم محلی، ‌بررسی رفتار مسافران مترو و دیگر داده‌های ترافیکی از جمله فعالیت‌های اخیر وی است. بهمن دیگر علایق خود را در حوزه تحلیل داده در قالب یادداشت و مقاله‌ منتشر می‌کند. این مقاله‌ها در حوزه‌های مختلف مانند علوم اجتماعی، جمعیت‌شناسی و اقتصاد در «دقیقه‌ای برای تامل» قابل دریافت است:

d-mag.ir/author/bahmanajd

بهمن اجدری همچنین دوره‌های مختلف آموزش تحلیل داده را در سازمان‌های دولتی و غیردولتی مختلف برگزار کرده است و در حال حاضر مشغول ترجمه کتاب در این حوزه و تدوین بسته‌های آموزشی است.

4.76 (17 نظر)

9 دوره ها

4466 دانشجو

نظرات

5.0

جمعاً 1 نظر

5
1 نظر
4
0 نظر
3
0 نظر
2
0 نظر
1
0 نظر

بسیار عالی

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors