بازار املاک ایران را با استفاده از دادههای دیوار مورد بررسی قرار دهید و الگوهایی از آن استخراج و گزارش کنید که برای دست کم یکی از ذینفعان گوناگون بازار املاک مانند خریدار، فروشنده، موجر، مستاجر، سرمایهگذار، ساختمانساز، طراحان داخلی، بنگاههای مشاوره املاک، پلتفرومهای آگهی و … ارزشمند باشد. اگر تمرکز روی بخش خاصی از بازار کیفیت تحلیل شما را بالاتر میبرد، میتوانید روی همان بخش تمرکز کنید. فرض کنید ذینفع مربوطه، مشتری احتمالی کار شماست و در صورت پسندیدن و اطمینان از ارزشمند بودن آن به شما گزارشهای بیشتری سفارش میدهد. سعی کنید در انتخاب مصورسازی و شیوه استدلال، ساده و سرراست عمل کنید و منظور خود را به صورت موثر و قانع کننده به ذینفع مربوطه ارائه دهید.