کارگاه تحلیل داده‌های کارزار

13
8 ساعت

پلتفرم کارزار یک بستر آنلاین برای جمع‌آوری امضا در کمپین‌های اجتماعی است. کارزار در سال‌های گذشته میزبان میلیون‌ها امضا و هزاران کمپین بوده و به همین خاطر داده‌های ارزشمندی از مطالبات مدنی بخش‌های گسترده‌ای از مردم در نقاط مختلف کشور در اختیار دارد که تحلیل آن می‌تواند رهیافت‌های مهمی پیش روی جامعه قرار دهد.
مدرسه پردازش و تحلیل داده دقیقه با همکاری کارزار و باشگاه پژوهشگران پل، کارگاهی عملی و پروژه‌محور برای تحلیل داده‌های کارزار ویژه پژوهشگران اجتماعی و تحلیلگران داده برگزار کرده است.
 در روز نخست کارگاه ابتدا داده‌های کارزار معرفی شده و ارتباطات جداول آن با یکدیگر مورد بررسی قرار گرفته است. سپس شرکت‌کنندگان ایده‌های خود برای تحلیل داده‌‎های کارزار را بیان کرده تا به صورت جمعی درباره آن گفتگو شود.
شرکت‌کنندگان بعد از روز اول روی انجام پروژه خود متمرکز می‌شوند و تلاش می‌کنند تا بخش‌هایی از آن را پیش ببرند. در این مدت ارتباط از طریق گروه تلگرام برقرار خواهد بود و افراد می‌توان از آن برای دریافت نظر مشورتی و رفع اشکال استفاده کنند.
در روز دوم کارگاه شرکت‌کنندگان یافته‌های خود را ارائه می‌کنند و نظر دیگران را برای بهبود، تکمیل و توسعه آن دریافت می‌کنند.

اهداف

فهرست:

3 درس8h

شناسایی داده‌ها

معرفی و اهداف کارگاه00:5:30
معرفی داده‌های کارزار00:54:25
ایده‌های شرکت‌کنندگان برای تحلیل داده‌های کارزار2:01:47

ابوالفضل حاجی‌زادگان

پژوهشگر اجتماعی

دکترای جامعه‌شناسی از دانشگاه تهران، تحلیلگر اجتماعی در شرکت همراه اول

0 (0 نظر)

2 دوره ها

64 دانشجو

نظرات

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors